Web Content Viewer
ОБЯВА.doc
176 KB
Във връзка с изпълнение на проект Предоставяне на 3 нови социални и интегрирани социални услуги за деца и семейства на територията на община Петрич по процедура BG05M9OP001-2. 019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства – КОМПОНЕНТ 1“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и на основание утвърдена със Заповед №IV-A-250/ 29.07.2020 г. на Кмета на Община Петрич „Процедура за подбор на персонал»
ОБЯВЯВА
Провеждане на процедура по подбор на персонал на Центъра за настаняване от семеен тип за деца, Преходно жилище за деца от 15 до 18 години и Център за обществена подкрепа за следните длъжности:
- За ЦНСТ за деца:
- Управител – 1 щ. бр.;
- Социален работник - 1 щ. бр.;
- Психолог – 1 щ. бр.;
- Възпитател – 1 щ. бр.;
- Детегледачи – 4 щ. бр.;
- Медицинска сестра – 1 щ. бр.;
- Касиер/домакин-1/2 щ.бр.;
- За Преходно жилище за деца от 15 до 18 години:
- Управител - ½ щ. бр.;
- Социален работник - ½ щ. бр.;
- Трудотерапевт - ½ щ. бр.;
- Възпитател-3 щ.бр.;
- Център за обществена подкрепа:
3.1. Управител-1 щ.бр.;
3.2. Социален работник-1 щ.бр.;
3.3. Социален работник за работа с деца-1 щ. бр.;
3.4. Социален работник за работа със семейства-1 щ.бр.;
3.5. Социален работник за работа с лица с девиантно поведение-1 щ.бр.;
3.6. Психолог-2 щ.бр.;
3.7. Социален педагог-1 щ.бр.
3.8. Възпитател-4 щ.бр.
3.9. Логопед-1 щ.бр.
3.10.Семен консултант-1 щ.бр.
3.11. Медицинска сестра-1 щ.бр.
3.12. Хигиенист-2 щ. бр.
3.13.Работник подръжка-1 щ.бр.
3.14 Касиер/домакин-1 щ.бр.
3.15. Шофьор-1 щ.бр.
ОСНОВНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВСИЧКИ КАНДИДАТИ, СВЪРЗАНА С ПРОЦЕДУРАТА ЗА ПОДБОР:
Наименование на работодател: Община Петрич.
Място на работа: Община Петрич, гр. Петрич, Център за настаняване от семеен тип за деца, Преходно жилище за деца от 15 до 18 години и Център за обществена подкрепа
За обявените длъжности, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:
- РЪКОВОДИТЕЛ НА ЦНСТ – 1 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Психология“, хуманитарен профил, публична администрация, мениджмънт, икономическо образование.
- Професионален опит – минимум 3 /три/ години.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Управленски опит, умения за управление на персонал, умения за планиране, бюджетиране, управление на изпълнението на дейността;
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Организационни компетентности и способност за планиране;
- Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Описание на длъжността: Ръководителят е отговорен за организирането, разпределянето, координирането и контролирането на всички дейности в ЦНСТ. Отговаря за спазването на трудовата дисциплина и изпълнението на задълженията на персонала, за качеството на предлаганата услуга и за изпълнението на критериите и стандартите за работа с деца и др.
- СОЦИАЛЕН РАБОТНИК В ЦНСТ – 1 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Психология“ или хуманитарен профил;
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Описание на длъжността: Оказва подкрепа и грижа на децата, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции и НПО, установяване и поддържане на връзка със семейства и близки.
- ПСИХОЛОГ В ЦНСТ– 1 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Психология“;
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet
- Описание на длъжността: Осъществява психологическо консултиране и подкрепа на потребителите на ЦНСТ. Консултира персонала на услугата при предоставянето на услугата, подпомага преодоляването на кризисни ситуации и съдейства за по-добрата адаптация на децата, участва в оценката на потребностите и планирането на грижата за настанените деца. Осъществява психологическо консултиране и диагностика на настанените деца, съгласно индивидуалните планове за грижи. Подпомага екипа на ЦНСТ и извършва супервизии.
- ВЪЗПИТАТЕЛ В ЦНСТ– 1 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Педагогика“, „Социална педагогика“, „Специална педагогика“;
- Професионален опит – не се изисква стаж по съответната специалност, допълнително предимство носи специфичен професионален опит за работа с деца.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet
- Описание на длъжността: Посредничи във взаимоотношенията с учители и друг персонал в образователни институции и други услуги в общността. Подпомага децата в подготовката им за училище, отговаря за установяване на познавателните и образователни потребности и дефицити на децата, като планира и организира тяхното компенсиране. Реализира интерактивни форми на работа с образователна насоченост /индивидуални и групови/ с децата в ЦНСТ.
- ДЕТЕГЛЕДАЧ В ЦНСТ- 4 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: средно;
- Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в сферата на социалните услуги за деца ще се счита за предимство.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Умения, нагласи и мотивация за работа с деца;
- Готовност за работа по график /на смени, на сумарно работно време/.
- Описание на длъжността: Осигурява денонощна 24 часова грижа. Основните функции са свързани с ежедневните грижи за децата - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ЦНСТ и др. Всеки детегледач може да получи допълнителни специфични функции според образованието и опита си и/или съобразно други утвърдени инструкции и методики за работа с деца.
- КАСИЕР/ДОМАКИН В ЦНСТ – 1/2 щ. бр. в ЦНСТ
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: средно;средно специално
- Професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Умения за работа в екип и водене на документи;
- Компютърна компетентност – Microsoft Office, Internet.
- Описание на длъжността: Опазване на имуществото на ЦНСТ, снабдяване с материали и консумативи за извършване на ежедневните мероприятия по посрещане на всички потребности, свързани с нормалното функциониране на ЦНСТ.
- МЕДИЦИНСКА СЕСТРА В ЦНСТ-1 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образование: „професионален бакалавър” (полувисше, специалист) или висше, образователно - квалификационна степен „бакалавър”;
- специалност - „Медицинска сестра”, „Акушерка”, „Медицински фелдшер”;
- Професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Умения за работа в екип и водене на документи;
- Компютърна компетентност – Microsoft Office, Internet.
7.3. Описание на длъжността:Организира, ръководи и контролира медицинското обслужване и хигиената на децата и пространствата в ЦНСТ. Има положително отношение към психофизическото състояние на децата .Изготвя План за здравни грижи.
- УПРАВИТЕЛ НА ПРЕХОДНО ЖИЛИЩЕ – 1/2 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Психология“, хуманитарен профил, публична администрация, мениджмънт, икономическо образование.
- Професионален опит – минимум 3 /три/ години.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Управленски опит, умения за управление на персонал, умения за планиране, бюджетиране, управление на изпълнението на дейността;
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Организационни компетентности и способност за планиране;
- Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Описание на длъжността: Ръководителят е отговорен за организирането, разпределянето, координирането и контролирането на всички дейности в ПЖ. Отговаря за спазването на трудовата дисциплина и изпълнението на задълженията на персонала, за качеството на предлаганата услуга и за изпълнението на критериите и стандартите за работа с деца и др.
- СОЦИАЛЕН РАБОТНИК В ПРЕХОДНО ЖИЛИЩЕ – 1/2 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Психология“ или друг хуманитарен профил;
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Описание на длъжността: Оказва подкрепа и грижа на децата, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции и НПО, установяване и поддържане на връзка със семейства и близки.
- ТРУДОТЕРАПЕВТ В ПРЕХОДНО ЖИЛИЩЕ – 1/2 щ. бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: средно или висше;
- Специалност: „Педагогика“, „Социална педагогика“, „Социални дейности“; изкуства и др.
- Професионален опит – не се изисква стаж по съответната специалност, допълнително предимство носи опит в работа с деца.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност; да притежават сръчност, творчески умения и иновативност.
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet
- Описание на длъжността: Организира трудотерапевтичната дейност съобразно индивидуалните възможности и личния избор на детето за постигане на самостоятелност и улесняване участието в обществения живот чрез придобиване на трудови навици, развиване на нови умения, осмисляне на времето и развиване на естетическо чувство. Работи по изготвени програми за индивидуална и групова работа и седмичен график. Изпълнява и други конкретно възложени задачи.
- ВЪЗПИТАТЕЛ В ПРЕХОДНО ЖИЛИЩЕ– 3 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Педагогика“, „Социална педагогика“, „Специална педагогика“;
- Професионален опит – не се изисква стаж по съответната специалност, допълнително предимство носи специфичен професионален опит за работа с деца.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet
- Описание на длъжността: Посредничи във взаимоотношенията с учители и друг персонал в образователни институции и други услуги в общността. Подпомага децата в подготовката им за училище, отговаря за установяване на познавателните и образователни потребности и дефицити на децата, като планира и организира тяхното компенсиране. Реализира интерактивни форми на работа с образователна насоченост /индивидуални и групови/ с децата в ПЖ.
- УПРАВИТЕЛ НА ЦОП – 1 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Психология“, хуманитарен профил, публична администрация, мениджмънт, икономическо образование.
- Професионален опит – минимум 3 /три/ години.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Управленски опит, умения за управление на персонал, умения за планиране, бюджетиране, управление на изпълнението на дейността;
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Организационни компетентности и способност за планиране;
- Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Описание на длъжността: Ръководителят е отговорен за организирането, разпределянето, координирането и контролирането на всички дейности в ЦОП. Отговаря за спазването на трудовата дисциплина и изпълнението на задълженията на персонала, за качеството на предлаганата услуга и за изпълнението на критериите и стандартите за работа с деца и др.
- СОЦИАЛЕН РАБОТНИК В ЦОП – 1 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Психология“ или друг хуманитарен профил;
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Описание на длъжността: Оказва подкрепа на децата и лицата, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции и НПО, установяване и поддържане на връзка със семейства и близки.
- СОЦИАЛЕН РАБОТНИК ЗА РАБОТА С ДЕЦА В ЦОП – 1 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Психология“ или друг хуманитарен профил;
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Описание на длъжността: Оказва подкрепа на децата, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции и НПО, установяване и поддържане на връзка със семейства и близки.Изготвя оценка на потребностите ,планира дейности ,отчита дейности ,работи по случай с дете.
- СОЦИАЛЕН РАБОТНИК ЗА РАБОТА СЪС СЕМЕЙСТВА В ЦОП – 1 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Психология“ или друг хуманитарен профил;
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Описание на длъжността: Оказва подкрепа на семействата, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции и НПО, установяване и поддържане на връзка със семейства и близки.Прави оценка на семейството ,планира дейности ,отчита дейности ,работи по случай със семействата.
- СОЦИАЛЕН РАБОТНИК ЗА ДЕЦА/ ЛИЦА/ С ДЕВИАНТНО ПОВЕДЕНИЕ В ЦОП – 1 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Психология“ или друг хуманитарен профил;
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца и лица, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Описание на длъжността: Оказва подкрепа на децата и лицата с девиантно поведение, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции и НПО, установяване и поддържане на връзка със семейства и близки.Изготвя оценка на потребностите ,планира дейности отчита дейности ,работи по случай.
- СЕМЕЕН КОНСУЛТАНТ В ЦОП – 1 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Психология“ или друг хуманитарен профил;
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца и лица, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Описание на длъжността: Оказва подкрепа на децата и лицата, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции и НПО, установяване и поддържане на връзка със семейства и близки.Провежда терапевтична и консултативна дейност със семействата.
- ПСИХОЛОГ В ЦОП– 2 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Психология“;
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet
- Описание на длъжността: Осъществява психологическо консултиране и подкрепа на клиентите в ЦОП. Консултира персонала на услугата при предоставянето на услугата, подпомага преодоляването на кризисни ситуации и съдейства за по-добрата адаптация на децата, участва в оценката на потребностите и планирането на грижата за настанените деца. Осъществява психологическо консултиране и диагностика на настанените деца, съгласно индивидуалните планове за ползване на услугата. Подпомага екипа на ЦОП и извършва супервизии.
- ВЪЗПИТАТЕЛ В ЦОП– 4 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Педагогика“, „Социална педагогика“, „Специална педагогика“;
- Професионален опит – не се изисква стаж по съответната специалност, допълнително предимство носи специфичен професионален опит за работа с деца.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet
- Описание на длъжността: Посредничи във взаимоотношенията с учители и друг персонал в образователни институции и други услуги в общността. Подпомага клиентите на ЦОП в подготовката им за училище, отговаря за установяване на познавателните и образователни потребности и дефицити на клиентите, като планира и организира тяхното компенсиране. Реализира интерактивни форми на работа с образователна насоченост /индивидуални и групови/ с клиентите на ЦОП.
- МЕДИЦИНСКА СЕСТРА В ЦОП-1 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образование: „професионален бакалавър” (полувисше, специалист) или висше, образователно - квалификационна степен „бакалавър”;
- специалност - „Медицинска сестра”, „Акушерка”, „Медицински фелдшер”;
- Професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство.
- Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Умения за работа в екип и водене на документи;
- Компютърна компетентност – Microsoft Office, Internet.
- Описание на длъжността: Организира, ръководи и контролира медицинското обслужване и хигиената на клиентите и пространствата в ЦОП. Има положително отношение към психофизическото състояние на клиентите .Участва в обсъждането на случаите.
- ЛОГОПЕД– 1 щ.бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- Специалност: „Логопедия“;“Дефектология“
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца с логопедични дефицити, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet
Описание на длъжността: Осъществява корекционно възпитателна работа чрез прилагане на разнообразни форми и средства за диагностика и оценяване на комуникативните нарушения ,както и прилагане на корекционни методи и техники за работа при нарушенията на клиентите за повишаване на възможностите им за комуникация.
- ХИГИЕНИСТ В ЦОП - 2 щ. бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: основно
- Професионален опит – не се изисква стаж по съответната специалност
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работа с хигиенни препарати и дезифектантиподържане на добра хигиена в сгради и пространства.
- Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност; да притежават сръчност, творчески умения и иновативност.
23.3 Описание на длъжността: Поддържа хигиената в помещенията на ЦОП и дворните места, съгласно изискванията на РИОКОЗ. Прави ежедневна дезинфекция,като приготвя разтворите под контрол на медицинска сестра .Подменя и пере спалното бельо, пердета и хавлии в помещенията за кризистно настаняване.Получава готовата храна и съдейства за нейното порциране в помещенията за кризистно настаняване.Получава и зарежда с необходимите санитарно-хигиенни средства сервизните помещения.
- РАБОТНИК ПОДРЪЖКА В ЦОП - 1 щ. бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: средно общо или средно специално,завършен квалификационен курс
- Професионален опит – не се изисква стаж по съответната специалност
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта за работа с различни видове инструменти ,да познава последователността на изпълнение на извършваната работа ,да спазва изискванията за безопастност и охрана на труда и противопожарната безопастност.
- Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност; да притежават сръчност.
23.3 Описание на длъжността: Изпълнение на рутинни задачи при поддръжката на сградния фонд и прилежащия терещкоето налага използването на различни видове инструменти и полагане на значителни физически усилия.
- КАСИЕР/ДОМАКИН В ЦОП – 1 щ. бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: средно;средно специално
- Професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство.
- Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Умения за работа в екип и водене на документи;
- Компютърна компетентност – Microsoft Office, Internet.
- Описание на длъжността: Опазване на имуществото на ЦОП, снабдяване с материали и консумативи за извършване на ежедневните мероприятия по посрещане на всички потребности, свързани с нормалното функциониране на ЦОП.
- Шофьор В ЦОП – 1 щ. бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: средно;средно специално;
- Професионален опит – ще се счита за предимство;
- Шофьорска книжка категория "Б";
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Умения за работа в екип и водене на документи;
Описание на длъжността: Осъществява превоз на стоки и хора по определени маршрути ,като следи за опазване живота и здравето на пътниците. Отговаря за подръжката на МПС.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление – по образец - Приложение № 1;
- Автобиография – по образец - Приложение № 2;
- Декларация - по образец - Приложение № 3;
- Копие от документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификации (ако е приложимо).
Документите по образец се получават на адрес: гр. Петрич, ул. „Цар Борис III” 24 (Деловодството на Община Петрич) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Петрич.
НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА:
- І-ви етап: Подбор по документи.
- ІІ-ри етап: Събеседване.
МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник, по пощата или по куриер /валидна е датата на получаване/ в Община Петрич на адрес: гр. Петрич, ул. „Цар Борис III” 24 (Деловодството на Община Петрич) в срок от 05.08.2020 г до 17.00 часа на 24.08.2020 г. включително.
* При кандидатстване за повече от една длъжност се подават отделни комплекти с документи.
Допуснатите до събеседване кандидати се уведомяват чрез списък, обявен на информационното табло на партера на Община Петрич и чрез списък, публикуван на сайта на Община Петрич, съдържащ датата, часа и мястото на провеждане на събеседването.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на партера на Община Петрич - гр. Петрич, ул. „Цар Борис III” 24 и на сайта на Община Петрич.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Петрич.
Документи за кандидатстване - образци за изтегляне:
Образец на заявление
Образец на Автобиография
Декларация образец
Във връзка с изпълнение на проект Предоставяне на 3 нови социални и интегрирани социални услуги за деца и семейства на територията на община Петрич по процедура BG05M9OP001-2. 019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства – КОМПОНЕНТ 1“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и на основание утвърдена със Заповед №IV-A-250/ 29.07.2020 г. на Кмета на Община Петрич „Процедура за подбор на персонал»